Zpět na výpis článků

Šílení herci v Hradišti

Herci Slováckého divadla v Uherském Hradišti zešíleli! Na konci září běhali po náměstí na běžkách, koupali se ve fontáně a skákali přes švihadlo s ploutvemi na nohou. Na všechny přitom dohlížel ředitel s tenisovou raketou a v lyžařských botách. Co se stalo? Ne, herci se nezbláznili, i když to tak mohlo vypadat. Jedná se o propagační akci k novému předplatnému s podtitulem Přeskočilo nám!

„Ano, my v divadle jsme tak trochu blázni. Už dlouho se o nás říká, že nám přeskočilo,“ neváhá s přiznáním ředitel Slováckého divadla Igor Stránský. „Přeskočí vlastně i našim divákům, kteří nám to všechno uvěří,“ dodává.

Slovácké divadlo bláznivou akcí láká na šest novinek, které budou uvedeny v sezoně 2013/2014. Jedná se o Kočku na rozpálené plechové střeše, humorný muzikálový příběh Utíkej, Nituško, a dvě české novinky. Jedná se o hru Pohřbívání aneb Zítra se bude pohřbívat všude a dramatickou Cenu facky. Dalšími novinkami na repertoáru jsou bláznivá komedie Peklo v hotelu Westminster, a konečně Laclosovy slavné Nebezpečné známosti. „Na své si přijdou milovníci psychologických dramat,“ zdůrazňuje dramaturgyně Iva Šulajová.

Novinkou v kampani je právě propagační spot, takzvané flash mob video. „Chtěli jsme natočit video, které by se rychle šířilo internetem a získalo nám nové fanoušky,“ říká jeden z iniciátorů kampaně, herec Josef Kubáník. Unikátní tříminutový záznam celé akce naleznete pod odkazem http://www.youtube.com/watch?v=FvcIta7-8gs&feature=youtu.be.

Slovácké divadlo má největší počet předplatitelů mezi činoherními soubory v České republice. Letos jich je přes 8100 a divadelníci chtějí akcí oslovit další. Tváří celé kampaně je právě ředitel divadla. „Přeskočilo nám! Přeskočí i vám!“ lákají herci na videu do divadla. Snad bude celá sezona tak originální jako propagační klip.

 

Foto poskytlo Slovácké divadlo.
.